Napapijri: Το ιταλικό brand, με το ¨σχεδόν¨ Φιλανδικό όνομα και τη Νορβηγική σημαία για λογότυπο!

- Η Napapijri, που στα Φιλανδικά σημαίνει Αρκτικός Κύκλος, ιδρύθηκε το 1985 στους πρόποδες του Λευκού Όρους από έναν Ιταλό κατασκευαστή ταξιδιωτικών αποσκευών, ο οποίος επιθυμούσε να δώσει μία νέα σχεδιαστική πνοή στην outdoor ένδυση, συνδυάζοντας την εργονομία του ταξιδιωτικού εξοπλισμού με καινοτόμα fashion στοιχεία. Το πρώτο προϊόν σήμα κατατεθέν της εταιρείας είναι η Bering Bag, η χαρακτηριστική κυλινδρική τσάντα που δεν ξεπερνά σε μήκος τα 60 εκατοστά.

 

 Το 1990 ξεκινά η παραγωγή ρούχων της Napapijri και το 1997 εγκαινιάζει το πρώτο της κατάστημα στο Chamonix της Γαλλίας. Η άνοδος της εταιρείας ήταν ορμητική καθώς μέχρι το 2014 κατάφερε να θέσει σε λειτουργία 175 φυσικά καταστήματα παγκοσμίως. Ημερομηνία ορόσημο αποτέλεσε και το 2009, όπου και ανέλαβε την θέση του προέδρου της εταιρείας ο Andrea Cannelloni, ο οποίος είχε προηγουμένως δοκιμαστεί τόσο ως σχεδιαστής στη Trussardi αλλά κι ως Creative Director στη Hugo Boss.

 

 

 

 Η εξέλιξη λοιπόν του brand σε μία ισχυρή παρουσία στο χώρο της premium άνεσης, διαμορφώθηκε μέσα από την δημιουργία μίας ομάδας προϊόντων που απέδωσαν πολύ επιτυχημένα την φιλοσοφία και τις καταβολές της εταιρείας.

 

Όλα τα σχέδια της Napapijri, είναι εμπνευσμένα από τις μεγάλες ανακαλύψεις του τελευταίου αιώνα και τις εικόνες που έφεραν μαζί τους οι εξερευνητές της Σκανδιναβικής χερσονήσου. 

 Σε αυτό ακριβώς το μήκος κύματος έχει κινηθεί και η Tribe συλλογή της εταιρείας, η οποία κάτω από την καλλιτεχνική επιμέλεια της Αγγλίδας σχεδιάστριας Martine Rose, έχει να παρουσιάσει μία μοναδική σειρά από premium προϊόντα που συνδυάζουν όλα τα street wear στοιχεία με μία ευδιάκριτη φυσιολατρική επιστροφή στις ρίζες. Το Φιλανδικό φολκλόρ παντρεύεται με τα κλασσικά σχέδια της Napapijri, στα οποία συναντάμε έντονες χρωματικές αποδόσεις που παραπέμπουν στο Βόρειο Σέλας, αντιπαραθέσεις στις υφές καθώς και σύμβολα δανεισμένα από το αλφάβητο της αρχαίας φυλής των Σαάμι.

 

 

 Δύο από τις προϊοντικές ναυαρχίδες της εταιρείας, τα Skidoo και Rainforest jackets, έχουν σημείο αναφοράς τα πολικά τοπία, τη φύση και τα χρώματα του Βορρά κι αποτελούν τη μεταμόρφωση του anorak, σε ένα fashion / comfy outerwear κομμάτι που δένει αρμονικά με κάθε αστικό σκηνικό. Η Napapijri όμως δεν τιμά τη φύση και το περιβάλλον χρησιμοποιώντας τα απλά ως επιρροές για τις συλλογές της.

 

Τα τελευταία χρόνια έχει υιοθετήσει μία πολύ αυστηρή κι υπεύθυνη στάση στον τομέα της βιωσιμότητας στη μόδα, ξεκινώντας με την απαγόρευση της χρήσης γούνας στα προϊόντα της, από το 2015.

 Επιπρόσθετα, έχει λανσάρει την συλλογή  Circular Series, η οποία περιλαμβάνει μπουφάν που έχουν κατασκευαστεί από ανακυκλώσιμα υλικά. Η παραπάνω συλλογή εντάσσεται στον τεχνικό κύκλο ανακύκλωσης της Napapijri, σύμφωνα με τον οποίο τα μπουφάν αυτά, μετά από τουλάχιστον δύο χρόνια χρήσης από τους καταναλωτές, επιστρέφονται στην εταιρεία μέσα από μία πολύ εύκολη ηλεκτρονική διαδικασία, και ¨αναγεννιούνται¨! Ανακυκλώνονται δηλαδή και ξαναβγαίνουν στην αγορά. Έχουμε κατ επέκταση μονίμως νέο προϊόν χωρίς καμία περιβαλλοντική επιβάρυνση, και γι αυτή της τη πρωτοβουλία η Napapijri έχει λάβει το Cradle to Cradle Certified Gold, το ανώτερο πιστοποιητικό για χρήση ασφαλών, ανακυκλώσιμων υλικών.

 

 

 Εν κατακλείδι, αυτό που ξεχώρισε την Napapijri από τις άλλες casual wear εταιρείες και την εκτόξευσε μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, είναι η ηθική που βρίσκεται στη βάση της. Οι άνθρωποι που δημιούργησαν το brand, έμειναν πιστοί στο παρελθόν και στην ιστορία τους, σχεδιάζοντας ταυτόχρονα συλλογές που φέρουν ένα κράμα από τα στοιχεία του Βορρά αλλά κι από νέα σχήματα με καινοτόμες τεχνολογίες και συνεργασίες με ονόματα όπως αυτά του Karl Lagerfeld, της Martine Rose αλλά και του Yoshinori Ono.

 

Στο παρακάτω unboxing video σας παρουσιάζουμε τη συλλογή της Napapijri που θα βρείτε στο παρακάτω link.

https://wearhouse.gr/napapijri

 

wearhouse team